Pro-trade web trgovine:
Vaša košarica je trenutno prazna.

Uvjeti prodaje

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske. Isporučujemo robu i van područja Republike Hrvatske, no u tom slučaju morate dogovoriti uvjete dostave putem kontakta na mail adresu info@protrade.hr. Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem ovog webshopa. Sve cijene sadrže PDV i izražene su u kunama. Postupak, te uvjeti poslovanja (kupnje i prodaje) robe putem internet prodavaonice definirani su kroz slijedeće parametre: registracija kupca, narudžba, plaćanje, dostava, povrat i reklamacija robe. Isporučitelj robe je Pro-Trade d.o.o. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod i popuni tražene podatke prilikom registracije. Pro-Trade d.o.o. putem Internet prodavaonice omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe prikazane na internet stranicama. Fotografije prikazane na interent stranicama su samo ilustrativne prirode. Fotografije, tekstovi, te ostali materijal ne smiju se objavljivati, prodavati, javno ili privatno publicirati niti na bilo koji drugi način koristiti bez suglasnosti firme Pro-Trade d.o.o.. Svako nepridržavanje uvjeta iz prethodnih stavaka ovog članka povlači za sobom odgovornost i obvezu naknade nematerijalne štete. Firma Pro-Trade d.o.o. zadržava sva autorska prava na korištenje fotografija, teksta, te ostalog objavljenog materijala, u smislu pozitivnih zakonskih propisa u Republici Hrvatskoj.

Registracija

Da biste se registrirali na Internet prodavaonicu, morate imati najmanje 18 godina. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) dobiti ćete e-mailom obavijest o svom korisničkom imenu i svoju lozinku koju ste unijeli prilikom registracije. Molimo Vas da je pohranite tako da nije dostupna trećim osobama. Ukoliko ste zaboravili lozinku, pošaljite nam mail na koji ćemo Vam sustav poslati novu lozinku. Sa odabranim korisničkim imenom i lozinkom te upisom svih traženih podataka postajete naš registrirani korisnik. Kao registrirani korisnik možete nesmetano kupovati u našem web shopu, primati vijesti, biti obavještavani o novostima i koristiti se svim uslugama naše internet trgovine.

Narudžba

Kupac naručuje proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link KUPI, sustav vas dalje automatski vodi do stranica na kojima morate potvrditi točnost unesenih podataka te odabrati neki od ponuđenih načina plaćanja. Ako odaberete online plaćanje karticama, sustav vas preusmjerava na sigurne stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te će od vas tražiti ostale potrebne podatke. Nakon što zaprimimo vašu narudžbu dobiti ćete povratni e-mail sa potvrdom o uspješno obavljenoj narudžbi odnosno kupovini, što ovisi o odabranom načinu plaćanja.

Plaćanje

U našim web trgovinama možete plaćati na sljedeće načine:
1. Virmanom ili općom uplatnicom
2. Pouzećem (ne vrijedi za otoke)
3. Kreditnim karticama:

        

Obavještavamo korisnike Internet trgovine da sve banke u RH izdaju revolving kartice koje omogućuju plaćanje na rate, a o odabiru kartice i broju rata odlučuje sam kupac, ovisno o svojoj kreditnoj kartici.
 
O sigurnosti online plaćanja možete se dodatno informirati u Korisnim informacijama o online plaćanju.

Dostava

Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 500,00 kn za dostave na području Republike Hrvatske. Dostave u inozemstvo (Slovenija, Srbija, BiH) se naplaćuju 150,00 kn. Za vrijednosti manje od navedenog iznosa, trošak dostave se dodatno zaračunava u cijenu prema cjeniku objavljenom u nastavku teksta – dostava prema težini pošiljke.

Dostavu proizvoda naručenih putem naše internet trgovine vršimo u suradnji sa najkvalitetnijim dostavnim službama, po načelu „od vrata do vrata“. Dostavu naplaćujemo prema težini paketa. Nema minimalne vrijednosti narudžbe.

Jedan od vrlo zanimljivih usluga je i plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe. Plaćanje pouzećem ne vrijedi za otoke.

Po primitku potvrde plaćanja, narudžbu dostavljamo na Vašu adresu unutar 24 do 72 sata za artikle koje imamo na stanju. Artikle koje trenutno nemamo na stanju dostavljamo unutar 20 do 25 radnih dana ovisno o trenutnoj dobavljivosti artikla kod dobavljača. U slučaju nemogućnosti dostave naručenog artikla ili pomicanja termina isporuke, kupca obavještavamo putem maila ili telefonski o nastalim problemima te dogovaramo novi termin isporuke ili vraćamo uplaćeni iznos u cijelosti. Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.
 
Dostava paketa primatelju i naplata otkupnine organizirana je na slijedeći način:

GLS dostavna služba
Brza i učinkovita dostava paketa od vrata do vrata. Na području kopnene Hrvatske, u svakom gradu i naselju, pakete dostavljamo sljedeći radni dan od dana preuzimanja robe iz skladišta, tijekom radnog vremena (od 8-17 sati). Track & Trace® tehnologija: praćenje paketa putem interneta, potvrda o primitku može se skinuti s web-stranice. Fleksibilna dostava - nakon narudžbe za prijevoz paketa, primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Drugu e-mail poruku ili SMS šaljemo ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. Nakon neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za slijedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu te isporuka u Paketomat / PaketSHOP).

Težina pošiljke / Cijena pošiljke
- do 10 kg 35,00 kn
Za sve ostale težine i veličine važi cjenik GLS dostavne službe.
 
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Internet trgovina obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete poslati putem maila prodaja@protrade.hr ili poštom na Pro-Trade d.o.o., Frankopanska 22, 10 000 Zagreb. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

OBRAZAC ZA REKLAMACIJE

Obrazac možete preuzeti ovdje: (PDF dokument).

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS.

Otkazivanje ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem obrasca koji šalje poštom, a obrazac je propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Ukoliko se vraćaju korišteni proizvodi, Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.

  • svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
  • u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
  • ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Formular za reklamacije možete poslati putem maila prodaja@protrade.hr ili poštom na Pro-Trade d.o.o., Frankopanska 22, 10000 Zagreb.

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora, osim u slučaju korištenja proizvoda kada Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata u iznosu vrijednosti koju je proizvod izgubio uslijed korištenja proizvoda od strane Kupca.

OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA/NARUDŽBE

Obrazac možete preuzeti ovdje: (PDF dokument).
 
Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za netehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Pro-Trade d.o.o. kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostake proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Servis

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih artikla, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe e-mailom ili telefonom.

Zaštita podataka

Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, slanje promotivnih materijala, za unaprjeđenje odnosa sa kupcima te radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnom karticom, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju. Prilikom registracije kupca dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u svrhu navedenu u Izjavi o privatnosti.
 
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, te ih nećemo ni na koji način učiniti dostupnim trećim stranama. Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želite primati naš promidžbeni materijal dovoljno je odjaviti se s mailing liste na linku "odjava" ili zatražiti brisanje iz naše evidencije na e-mail: marketing@protrade.hr. Za sva pitanja u svezi zaštite osobnih podataka možete se obratiti povjereniku za zaštitu osobnih podataka.
 
Jamčimo Vam da Vašu e-mail adresu i ostale podatke ne stavljamo trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez Vašeg pristanka, jer je to protivno našoj politici o privatnosti. Tražimo Vaše posebno dopuštenje ako želite da Vas kontaktiramo glede specijalnih ponuda i akcija. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.
 
Pro-Trade d.o.o. ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka putem registracije

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

>> Izjava o privatnosti

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka putem Newslettera

Prikupljeni osobni podaci ne dostavljaju se trećim osobama niti komercijalno eksploatiraju od trećih strana i izvan Republike Hrvatske. Prikupljeni osobni podaci pohranjuju se na vrijeme potrebno za ispunjenje svrhe prikupljanja. Osobni podaci se prikupljaju na dobrovoljnoj osnovi. U svakom trenutku možete odustati od dane privole, putem ažuriranja svojih postavki (navedeno ne utječe na zakonitost obrade prije povlačenja privole). PRO-TRADE d.o.o. iz Zagreba poštuje vaša prava na pristup, ispravak i ograničavanje obrade osobnih podataka, kao i prava na ulaganje prigovora na obradu i pravo na prenosivost podataka. Navedena prava ostvarujete podnošenjem pisanog zahtjeva na: PRO-TRADE d.o.o., Frankopanska 22, 10000 Zagreb i/ili Službeniku za zaštitu osobnih podataka. Pravo na podnošenje prigovora ostvaruje se prigovorom Agenciji za zaštitu osobnih podataka RH. Navedena prava ispitanici ostvaruju podnošenjem pisanog zahtjeva na: PRO-TRADE d.o.o., Frankopanska 22, 10000 Zagreb i/ili Službeniku za zaštitu osobnih podataka na e-mail adresu: gdpr@protrade.hr

Korištenje kolačića

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies).

Što su kolačići (eng. cookies)?
Kolačić je skup informacija koje u obliku datoteke na vaše računalo sprema web stranica koju posjetite. Koriste se kako bi internetska stranica dobila informacije o nekim vašim postavkama i ponašanju na internetu (poput e-mail adrese, postavki internetskog preglednika i slično). Kada ponovno posjetite istu stranicu internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji joj pripadaju, što omogućuje da prikaz stranice i iskustvo pregledavanja bude prilagođeno Vašim potrebama i preferencijama.
 
Važno je naglasiti da internetska stranica  ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik nije ranije dao. Ovo je uobičajena praksa  kojom se koristi na preko 90% internetskih stranica, prema direktivi Europske unije obavezni smo prije spremanja „cookie-a“ zatražiti vaš pristanak.

Kakve kolačiće koristimo?
Privremeni kolačići (Session cookies)  - pohranjuju se na računalu , te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.
 
Trajni kolačići (Persistent cookies) -  Ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Koristimo trajne kolačiće kako bismo olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost „zapamti me“ prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete našu stranicu. 

Što su kolačić od prve strane?
Oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste  kada korisnik ponovno posjeti web stranicu.

Što su kolačići od treće strane?
Postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Google analytics i adwords). Ovi kolačići nisu postavljeni od strane naše stranice, te najčešće služe kao pomoć  pri tumačenju ponašanja korisnika i marketinške svrhe.

Kako onemogućiti kolačiće?
Svaki korisnik  sam odlučuje  da li želi dopustiti pohranjivanje kolačića na svoje računalo. Postavke o pohranjivanju  moguće konfigurirati unutar postavki web-preglednika.

Pravni podaci tvrtke

PRO-TRADE d.o.o.
Matični broj: 080046074
OIB: 20429317317
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu
Tvrtka: PRO-TRADE, unutarnja i vanjska trgovina i zastupstva, d.o.o.
Skraćena tvrtka: PRO-TRADE, d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Frankopanska 22
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Temeljni kapital: 383.400,00 kuna - uplaćen u cjelosti
Žiro-račun (RBA banka): RBA 2484008-1102831017
S. Bajde: Funkcija - jedini osnivač i direktor d.o.o.

>> Uvjeti poslovanja (PDF)