Uvjeti prodaje
Preambula
Ovim Uvjetima prodaje uređuju se uvjeti kupnje proizvoda putem internetske trgovine trgovačkog društva PRO-TRADE d.o.o. (u daljnjem tekstu: Prodavatelj), prava i obveze Kupca i Prodavatelja te druga pitanja vezana uz sklapanje ugovora o kupoprodaji na daljinu putem internetske stranice https://www.lonciipoklopci.hr.
Ovi Uvjeti prodaje sastavni su dio svakog ugovora o kupoprodaji sklopljenog putem internetske trgovine Prodavatelja.
Na ove Uvjete prodaje primjenjuju se važeći propisi Republike Hrvatske, osobito Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
Podaci o prodavatelju
PRO-TRADE d.o.o.
Ulica Andrije Hebranga 32, 10 000 Zagreb
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem: 080046074
OIB: 20429317317
IBAN: HR0923900011101153700
E-mail: info@protrade.hr
Primjena Uvjeta prodaje, status Kupca i sklapanje ugovora
Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se na sve narudžbe proizvoda putem internetske trgovine Prodavatelja.
Kupac je svaka fizička osoba – potrošač koja putem internetske trgovine Prodavatelja podnese narudžbu proizvoda. Odredbe ovih Uvjeta prodaje koje se odnose na potrošače primjenjuju se na Kupce koji ugovor sklapaju kao privatne osobe, za osobne potrebe, a ne u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Na ugovore sklopljene s pravnim osobama primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima, osim ako je posebnim propisom drugačije određeno.
Prava potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača primjenjuju se isključivo na Kupce koji su fizičke osobe i koji ugovor sklapaju izvan svoje poslovne djelatnosti.
Ugovor o kupoprodaji sklopljen putem internetske trgovine smatra se sklopljenim tek u trenutku kada Prodavatelj, nakon provjere dostupnosti proizvoda, započne s ispunjenjem narudžbe radi isporuke. Ovi Uvjeti prodaje sastavni su dio svakog ugovora o kupoprodaji sklopljenog putem internetske trgovine.
Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se na sve Kupce neovisno o njihovom državljanstvu, prebivalištu ili boravištu, pod uvjetom da je ugovor sklopljen putem internetske trgovine Prodavatelja.
Ovi Uvjeti prodaje ne isključuju niti ograničavaju prava Kupca koja mu pripadaju temeljem važećih propisa Republike Hrvatske.
Oglašavanje i informacije o proizvodima
Informacije o proizvodima, uključujući opise, specifikacije i fotografije, prikazane su u dobroj namjeri radi što točnijeg informiranja Kupca. Opisi proizvoda temelje se na podacima proizvođača ili dobavljača te se redovito ažuriraju.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te mogu u pojedinim slučajevima odstupati od stvarnog izgleda proizvoda, osobito zbog tehničkih ograničenja prikaza boja na zaslonima različitih uređaja. Takva odstupanja ne utječu na zakonska prava Kupca u slučaju nesukladnosti proizvoda.
Istaknute cijene proizvoda u internetskoj trgovini mogu se razlikovati od cijena u fizičkim prodavaonicama Prodavatelja.
U slučaju očitih pogrešaka u cijeni ili opisu proizvoda, Prodavatelj zadržava pravo odbiti narudžbu te će o tome bez odgađanja obavijestiti Kupca. Ako je narudžba prethodno plaćena, izvršit će se povrat uplaćenog iznosa sukladno ovim Uvjetima prodaje.
Narudžba i sklapanje ugovora
Kupac može putem internetske trgovine Prodavatelja odabrati proizvode iz ponuđenog asortimana i dodati ih u košaricu klikom na gumb „Dodajte u košaricu“.
Proizvode mogu naručiti registrirani i neregistrirani Kupci. Registracija u internetskoj trgovini nije obavezna.
Prije slanja narudžbe Kupcu je omogućeno provjeriti i izmijeniti sadržaj košarice te ispraviti eventualne pogreške u unosu podataka.
Slanjem narudžbe Kupac daje ponudu za sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda.
Zaprimanje narudžbe ne predstavlja potvrdu niti sklapanje ugovora o kupoprodaji. Ugovor o kupoprodaji smatra se sklopljenim tek u trenutku kada Prodavatelj, nakon provjere dostupnosti proizvoda, započne s ispunjenjem narudžbe radi isporuke.
Kupnja putem internetske trgovine moguća je isključivo uz prihvaćanje ovih Uvjeta prodaje.
U slučaju da naručeni proizvod ili dio proizvoda iz narudžbe nije dostupan, Prodavatelj će o tome bez odgađanja obavijestiti Kupca. Kupac u tom slučaju može prihvatiti novi rok isporuke za dostupne proizvode ili otkazati narudžbu u cijelosti ili djelomično.
Ako je narudžba prethodno plaćena, a narudžba bude odbijena u cijelosti ili djelomično, Prodavatelj će izvršiti povrat uplaćenog iznosa za neisporučene proizvode sukladno ovim Uvjetima prodaje.
Cijene i načini plaćanja
Sve cijene proizvoda u internetskoj trgovini izražene su u eurima (EUR) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije drugačije izričito navedeno. Cijene proizvoda ne uključuju troškove dostave niti druge dodatne usluge, ako nisu posebno naznačene.
Internetska trgovina omogućuje plaćanje putem kreditnih i debitnih kartica, bankovnim prijenosom (virmanom/internet bankarstvom) te plaćanjem pouzećem, u skladu s dostupnim opcijama navedenima u internetskoj trgovini.
U slučaju opravdane sumnje na zlouporabu pojedinog načina plaćanja, Prodavatelj zadržava pravo zatražiti dodatne informacije radi provjere transakcije. Ako se sumnja ne može razjasniti, Prodavatelj može odbiti narudžbu, o čemu će Kupac biti obaviješten.
Kod plaćanja bankovnim prijenosom, rok za uplatu iznosi tri (3) dana od dana slanja narudžbe. Ako uplata ne bude evidentirana u navedenom roku, Prodavatelj zadržava pravo odbiti narudžbu. U slučaju da uplata bude zaprimljena, a proizvodi više nisu dostupni, Kupac će biti obaviješten te će se izvršiti povrat uplaćenog iznosa sukladno ovim Uvjetima prodaje.
Plaćanje karticama
Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se putem sigurnog sustava za online plaćanje (WSPay), uz primjenu SSL enkripcije radi zaštite prijenosa podataka.
Putem internetske trgovine moguće je plaćanje kreditnim i debitnim karticama koje su u trenutku kupnje podržane od strane pružatelja platnih usluga, a koje su jasno naznačene u internetskoj trgovini.
Prilikom plaćanja karticom, iznos narudžbe tereti se na kartici Kupca sukladno uvjetima pružatelja platnih usluga. Prodavatelj ne pohranjuje podatke o karticama Kupaca.
U slučaju da kartična transakcija ne bude odobrena od strane pružatelja platnih usluga, narudžba neće biti realizirana.
Plaćanje poklon bonovima
Plaćanje putem internetske trgovine nije moguće izvršiti poklon bonovima izdanim u fizičkim prodavaonicama Prodavatelja, osim ako nije izričito drugačije navedeno.
Promo kodovi i popusti
Prodavatelj može povremeno izdavati promo kodove koji Kupcu omogućuju ostvarivanje popusta prilikom kupnje putem internetske trgovine.
Promo kodovi mogu biti vremenski ograničeni te se primjenjuju pod uvjetima važećim u trenutku njihove upotrebe. Informacije o važećim promo kodovima dostupne su putem internetske trgovine, newslettera ili drugih komunikacijskih kanala Prodavatelja.
Promo kodovi se ne mogu koristiti za kupnju proizvoda koji su već sniženi ili za proizvode za koje je izričito naznačeno da su izuzeti iz promocije.
Ukoliko nije drugačije navedeno, promo kodovi se ne mogu međusobno zbrajati te se po jednoj narudžbi može iskoristiti samo jedan promo kod.
Dostava i isporuka proizvoda
Prodavatelj će naručene proizvode dostaviti na adresu koju je Kupac naveo prilikom narudžbe, isključivo na području Republike Hrvatske, osim ako nije drugačije izričito dogovoreno.
Rokovi isporuke ovise o dostupnosti proizvoda i logističkim okolnostima. Ako je proizvod dostupan na skladištu Prodavatelja, isporuka se u pravilu vrši u roku od 2 do 10 radnih dana. Za proizvode koji nisu dostupni na skladištu Prodavatelja, rok isporuke može iznositi do 30 radnih dana. Rokovi su informativni.
U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod ili dio proizvoda iz narudžbe, Kupac će o tome biti bez odgađanja obaviješten te može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu u cijelosti ili djelomično. Ako je narudžba prethodno plaćena, izvršit će se povrat uplaćenog iznosa za neisporučene proizvode sukladno ovim Uvjetima prodaje.
Trošak dostave prikazuje se Kupcu prije zaključenja narudžbe u internetskoj košarici.
Prilikom preuzimanja pošiljke Kupac je dužan pregledati ambalažu te u slučaju vidljivih oštećenja odmah o tome obavijestiti dostavnu službu i Prodavatelja.
Naručeni proizvodi mogu biti isporučeni u jednoj ili više pošiljki, ovisno o dostupnosti proizvoda i logističkim okolnostima, bez dodatnih troškova dostave za Kupca, osim ako je drugačije izričito navedeno.
U slučaju osobnog preuzimanja proizvoda, Kupac će biti obaviješten kada su proizvodi spremni za preuzimanje.
Dostava se, ako dostavna služba ne odredi drugačije, vrši do ulaza u stambeni ili poslovni objekt.
Kupcu može biti omogućeno praćenje pošiljke putem sustava za praćenje dostavne službe, ako je takva usluga dostupna.
Kupac je pri preuzimanju pošiljke, ako to dostavna služba dopušta u skladu sa svojim uvjetima poslovanja, ovlašten otvoriti paket u prisutnosti dostavljača radi provjere sadržaja. Ako sadržaj pošiljke ne odgovara naručenom ili je vidljivo oštećen, Kupac može odbiti preuzimanje pošiljke, uz evidentiranje razloga odbijanja od strane dostavne službe, te je dužan o tome bez odgađanja obavijestiti Prodavatelja. Takav postupak ne utječe na prava Kupca iz Zakona o zaštiti potrošača.
Napomene o paketnoj dostavi
Paketna dostava na području Republike Hrvatske može biti besplatna za narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi iznos od 150,00 EUR, osim ako je u trenutku kupnje drugačije naznačeno.
U slučaju da se na proizvode iz narudžbe primjenjuju popusti, akcijske cijene, promo kodovi ili druge pogodnosti, pravo na besplatnu dostavu može biti isključeno, o čemu će Kupac biti jasno obaviješten prije zaključenja narudžbe.
Za narudžbe čija vrijednost ne prelazi iznos potreban za ostvarivanje besplatne dostave, trošak dostave prikazuje se Kupcu u internetskoj košarici prije zaključenja narudžbe.
Standardni trošak paketne dostave iznosi 6,00 EUR, osim ako nije drugačije izričito navedeno u internetskoj trgovini.
Napomene o paletnoj dostavi
Paletna dostava na području Republike Hrvatske može biti besplatna za narudžbe čija ukupna vrijednost prelazi iznos od 150,00 EUR, osim ako je u trenutku kupnje drugačije naznačeno.
U slučaju da se na proizvode iz narudžbe primjenjuju popusti, akcijske cijene, promo kodovi ili druge pogodnosti, pravo na besplatnu paletnu dostavu može biti isključeno, o čemu će Kupac biti jasno obaviješten prije zaključenja narudžbe.
Za narudžbe koje ne ispunjavaju uvjete za besplatnu paletnu dostavu, trošak paletne dostave prikazuje se Kupcu u internetskoj košarici prije zaključenja narudžbe.
Standardni trošak paletne dostave iznosi 35,00 EUR, osim ako nije drugačije izričito navedeno u internetskoj trgovini.
Jamstvo i materijalni nedostaci
Za proizvode za koje je izdano jamstvo, prava iz jamstva ostvaruju se u skladu s uvjetima navedenima u jamstvenom listu koji je isporučen uz proizvod. Jamstvo ne isključuje niti utječe na prava Kupca koja proizlaze iz odgovornosti Prodavatelja za materijalne nedostatke proizvoda.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima i Zakona o zaštiti potrošača.
U slučaju postojanja materijalnog nedostatka proizvoda, Kupac ima pravo, u zakonom propisanim rokovima i pod zakonom propisanim uvjetima, zahtijevati:
– uklanjanje nedostatka,
– zamjenu proizvoda,
– razmjerno sniženje cijene, ili
– raskid ugovora.
Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o uočenom nedostatku u zakonskom roku te opisati u čemu se nedostatak sastoji. Radi lakšeg utvrđivanja nedostatka, Kupac može dostaviti dodatne informacije ili dokumentaciju, ako je to moguće.
Ako je za proizvod izdano jamstvo, popis ovlaštenih servisera naveden je u jamstvenom listu. Ostvarivanje prava iz jamstva provodi se putem ovlaštenih servisa proizvođača, sukladno jamstvenim uvjetima.
Troškove povrata proizvoda s materijalnim nedostatkom snosi Prodavatelj, u skladu sa zakonskim obvezama, ako se nedostatak utvrdi kao osnovan.
Kupac je dužan o postojanju materijalnog nedostatka obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja, a najkasnije u zakonom propisanom roku, putem e-maila na adresu: reklamacije@protrade.hr ili pisanim putem na adresu sjedišta Prodavatelja. U prijavi je potrebno navesti opis nedostatka te, ako je moguće, priložiti fotografije proizvoda i dokaz o kupnji.
Nakon zaprimanja prijave, Prodavatelj će Kupcu dati daljnje upute o postupku rješavanja reklamacije, uključujući način i uvjete povrata proizvoda, ako je to potrebno.
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Kupac koji je potrošač ima pravo, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Rok za jednostrani raskid počinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed. Ako je u jednoj narudžbi naručeno više proizvoda koji se isporučuju odvojeno, rok počinje teći od dana primitka posljednjeg proizvoda.
Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja o odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka za raskid, putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili drugom nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu reklamacije@lonciipoklopci.hr ili poštom na adresu sjedišta Prodavatelja.
Ugovor se smatra raskinutim u trenutku kada Prodavatelj zaprimi obavijest o jednostranom raskidu ugovora.
Kupac je dužan proizvod vratiti ili ga predati Prodavatelju bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Prodavatelju uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata proizvoda snosi Kupac, osim ako je drugačije izričito navedeno.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onoga koje je bilo nužno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Prodavatelj će izvršiti povrat svih uplata koje je zaprimio od Kupca, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz izbora vrste dostave koja nije najjeftinija standardna dostava), bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o jednostranom raskidu ugovora.
U slučaju djelomičnog raskida ugovora, Prodavatelj nije obvezan vratiti trošak dostave ako je Kupcu barem jedan proizvod iz narudžbe isporučen i zadržan.
Prodavatelj može zadržati povrat sredstava dok mu proizvod ne bude vraćen ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je proizvod poslan natrag, ovisno o tome što nastupi ranije.
Povrat sredstava izvršit će se istim sredstvom plaćanja kojim se Kupac koristio prilikom kupnje, osim ako Kupac izričito pristane na drugi način povrata, bez dodatnih troškova za Kupca.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača, a osobito ako je:
– predmet ugovora roba izrađena po specifikaciji Kupca ili jasno prilagođena Kupcu,
– predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za povrat, ako je nakon isporuke otpečaćena,
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
– predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio ili video zapisa ili računalnih programa koji su nakon isporuke otpečaćeni.
Završne odredbe
Ugovori o kupoprodaji sklopljeni putem internetske trgovine pohranjuju se u elektroničkom obliku u sustavu Prodavatelja te nisu dostupni Kupcima putem internetske trgovine. Kupac može zatražiti pristup ugovoru kontaktiranjem Prodavatelja putem službenih kontaktnih podataka.
Kupac može sve svoje upite, zahtjeve, prigovore i reklamacije uputiti Prodavatelju pisanim putem na adresu sjedišta Prodavatelja ili elektroničkom poštom na adresu reklamacije@protrade.hr
Na ove Uvjete prodaje i na sve ugovore sklopljene na temelju njih primjenjuje se pravo Republike Hrvatske. Isključuje se primjena Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG).
Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta prodaje. Izmjene stupaju na snagu objavom na internetskoj stranici Prodavatelja te se primjenjuju na narudžbe zaprimljene nakon stupanja izmjena na snagu.
Rješavanje sporova
U skladu s Uredbom (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, Kupcu je omogućeno rješavanje sporova putem platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR). Platforma je dostupna na poveznici: https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_hr
U slučaju spora između Kupca i Prodavatelja, stranke će nastojati spor riješiti mirnim putem.
Kupac može podnijeti prigovor nadležnom tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova (ADR), u skladu s posebnim propisima Republike Hrvatske.
Ukoliko spor nije moguće riješiti mirnim putem, za rješavanje spora nadležan je sud prema važećim propisima.