Podrška kupcima
Obrazac za opće upite
Ispunite u slučaju općih upita o proizvodima i slično. Ukoliko želite predati
reklamaciju, ili imate upit o svojoj narudžbi, odaberite obrazac niže.
Obrazac za reklamacije i upite o narudžbama
Ispunite u slučaju podnošenja reklamacije ili upita u vezi vaše narudžbe. Vrijedi samo za kupce ove
Internet trgovine. Reklamaciju sa svim potrebnim podacima o narudžbi (podaci o kupcu i broj narudžbe ili računa) možete poslati i putem emaila.
Za reklamacije proizvoda kupljenih u maloprodajnim jedinicama za daljnje upute obratite se isključivo u maloprodajnu jedinicu u kojoj ste obavili kupovinu ili na emaila. Kontakti maloprodajnih jedinica nalaze se ovdje.
Za reklamacije proizvoda kupljenih u maloprodajnim jedinicama za daljnje upute obratite se isključivo u maloprodajnu jedinicu u kojoj ste obavili kupovinu ili na emaila. Kontakti maloprodajnih jedinica nalaze se ovdje.
Molimo da prije slanja upita pogledate najčešća pitanja i odgovore:
+++ VAŽNO! Kome i kako se obratiti u vezi bilo kakvog upita?
Sve upite vezane za web trgovinu postavite pomoću gornjeg obrasca. Molimo vas da prije toga pogledate ovaj popis pitanja i odgovora, možda smo već unaprijed odgovorili na vaše pitanje. Sve upite vezane za maloprodajne jedinice postavite direktno njima. Lokacije i kontakte maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+++ VAŽNO! Ispunili smo obrazac za reklamaciju, ali on ne radi. Zašto?
Obrazac je potpuno ispravan, no pripazite na veličinu priloga (slika) koje stavljate u njega. Maksimalna dozvoljena veličina po prilogu je 1 mb. Smanjite slike ispod 1 mb te ih tada priložite i sve će biti u redu. Možete priložiti 3 slike, svaku zasebno. Reklamaciju za WEB TRGOVINU (nećemo obrađivati reklemacije za proizvode kupljene u fizičkim maloprodajnim jedinicama) možete poslati i na email: reklamacije@lonciipoklopci.hr
+ Koliko iznosi paketna dostava?
Paketna dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 150,00 € za dostave na području Republike Hrvatske. Besplatna paketna dostava se ostvaruje ukoliko je ukupna vrijednost naručenih proizvoda koji nisu već sniženi (imaju prikazanu akcijsku cijenu) ili nisu u outletu (označeni logom LONCI&POKLOPCI by Bajde) viša od 150,00 €. Za vrijednosti niže od 150,00 € trošak dostave se dodatno zaračunava prema iznosu navedenom u web košarici Internet trgovine. Iznos paketne dostave je 6,00 €. Detaljnije informacije o dostavi i rokovima isporuke pronađite ovdje.
+ Koliko iznosi paletna dostava?
Paletna dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 150,00 € za dostave na području Republike Hrvatske, osim u ovim slučajevima: - Ukoliko se za kupnju koristi VIP20 ili VIP30 kartica kojom se ostvaruje popust, paletna se dostava naplaćuje. - Ukoliko se za kupnju koristi promo kod kojim se ostvaruje popust, paletna se dostava naplaćuje. - Ukoliko su proizvodi već sniženi (imaju prikazanu akcijsku cijenu) ili su u outletu (označeni logom LONCI&POKLOPCI by Bajde) paletna se dostava naplaćuje. Iznos paletne dostave je 35,00 €. Detaljnije informacije o dostavi i rokovima isporuke pronađite ovdje.
+ Koliki je očekivani rok isporuke?
Ukoliko se artikl nalazi na skladištu trgovca u Hrvatskoj, dostavlja se kupcu unutar 2-10 radnih dana. Artikli dostupni na skladištu označeni su zelenom bojom "Dostupno". Ukoliko se artikl nalazi na lageru dobavljača dostavlja se kupcu unutar 30 radnih dana, no to može potrajati i dulje. Otoci podliježu posebnom režimu prijevoza, te su mogući i duži rokovi dostave.
+ Dostavljač ne želi dostaviti paket do mog kata. Zašto?
Ukoliko dostavna služba ne navede drugačije, dostava se vrši isključivo do ulaza u stambeni ili poslovni objekt. Za sve ostale radnje trebate dogovoriti direktno s dostavnom službom, a eventualni dodatni trošak dostave je na vaš račun.
+ Gdje se sve vrši dostava pouzećem?
Plaćanje dostavnoj službi kod preuzimanja proizvoda (pouzećem) mogu ostvariti i pravne i fizičke osobe na području cijele RH, uključujući i otoke Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem, pa molimo sve kupce s otoka na kojima nije moguće plaćanje pouzećem da prilikom narudžbe odaberu plaćanje karticom ili virmanski.
+ U web trgovini za proizvod je navedeno da je dostupan, međutim proizvod nam nije isporučen. Zašto?
Iako se na našoj web trgovini maksimalno trudimo prikazati ispravnu informaciju o dostupnosti proizvoda, moguće je da je, nenamjerno, u web trgovini prikazana pogrešna informacija o dostupnosti. Proizvodi su kategorizirani u 3 kategorije: "Dostupno" za proizvode kojih imamo 3 ili više na skladištu, "Dostupno u ograničenim količinama" za proizvode kojih imamo od 1 do 3 komada na skladištu te "U dolasku" za proizvode kojih nemamo na našem skladištu, ali koje je moguće dobaviti od proizvođača ili naših dobavljača. Zbog tehničkih razloga moguće je da proizvodi za koje je navedeno da su dostupni ipak nisu dostupni ili pak nisu u ispravnom stanju te ih ne možemo isporučiti. U tom slučaju ćemo vas informirati o situaciji te pronaći najbolje moguće rješenje za vašu narudžbu.
+ Naručili smo proizvode, međutim nisu isporučeni u deklariranom roku. Zašto?
Iako se na našoj web trgovini maksimalno trudimo izvršiti dostavu proizvoda koje imamo na našem skladištu u deklariranim terminima, moguće je, a pogotovo kada imamo velike prodajne akcije i popuste, da isporuka kasni. Kada web trgovina da nalog skladištu za otpremu robe, od dostavne službe ćete primiti obavijest da je dan nalog za preuzimanje paketa. Kada imamo povećani broj narudžbi, moguća su i kašnjenja isporuke kod dostavnih službi. Molimo za razumijevanje.
+ Kupili smo proizvod i sada nam je potrebna pomoć ili želimo reklamirati proizvod. Kome se trebamo obratiti?
Ukoliko ste proizvod kupili u web trgovini, obratite nam se pomoću gornjeg obrasca ili putem emaila: reklamacije@lonciipoklopci.hr. Ukoliko ste proizvod kupili u maloprodajnoj jedinici molimo javite se direktno njima. Lokacije i kontakte maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Imate li maloprodajne jedinice i gdje se nalaze?
Imamo maloprodajne jedinice u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Puli, Zadru i Ljubljani. Lokacije maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Želimo provjeriti dostupnost proizvoda u maloprodajnim jedinicama.
U web trgovini su dostupni svi artikli, odnosno oni koji imaju zelenu oznaku "Dostupno". Ukoliko želite provjeriti dostupnost određeneog artikla u maloprodajnoj jedinici, molimo javite se direktno u željenu maloprodajnu jedinicu telefonom ili emailom. Lokacije i kontakte maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Mogu li se proizvodi naručeni u web trgovini podići u maloprodajnoj jedinici?
U pravilu ne. Sve proizvode naručene putem web trgovine šaljemo isključivo dostavnim službama. Ukoliko želite podići proizvod u maloprodajnoj jedinici, jednostavno otiđite do maloprodajne jedinice i obavite kupnju. Ukoliko želite, proizvod prije toga možete i rezervirati. Lokacije maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Naša je narudžba poklon, tj. rođendanski poklon. Hoće li stići na vrijeme?
Iako mi sve narudžbe tretiramo jednako i trudimo se dostaviti proizvode unutar zadanog roka od 2 do 10 radnih dana (za proizvode koje imamo na skladištima), proizvode koje ste namijenili za poklon ipak preporučamo naručiti ranije ili pak ih kupiti u maloprodajnim jedinicama.
+ Naručili smo nekoliko proizvoda ali nam jedan ili više njih nije dostavljeno. Zašto?
Prije svega, nikada ni pod koju cijenu vas nećemo prevariti niti ćete ostati bez novaca. Moguće je da smo vam poslali dva ili više paketa s različitih lokacija, a paketi često ne stignu istoga dana, već drugog ili trećeg dana. Druga je mogućnost da trenutno na skladištu nemamo traženi proizvod ili pak je traženi proizvod oštećen te vam ga nismo poslali. U svakom slučaju javit ćemo vam se za rješenje problema, zamjenu proizvoda ili povrat dijela uplate, ukoliko ste narudžbu platili. Slobodno nam javite ukoliko ima ikakvih problema s dostavljenim proizvodima.
+ Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga vratiti?
Možete, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Potrebno je ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu Ugovora/narudžbe, i zajedno s kopijom računa i neoštećenim te originalno zapakiranim proizvodom osobno ga dostaviti ili pak o svom trošku poslati na adresu: LONCI&POKLOPCI by Bajde (Z centar Špansko), Ljubljanska avenija 2b, 10000 Zagreb, POVRAT WEB SHOP. Nakon što proizvod pregledamo te ukoliko je sve u redu vraćamo vam novac. Ukoliko proizvod želite vratiti u neku od preostalih maloprodajnih jedinica, dužni ste nas prije toga obavijestiti pomoću gornjeg obrasca ili emaila. Ukoliko nam ne najavite povrat proizvoda u maloprodajnu jedinicu, isti će vam u maloprodajnoj jedinici odbiti.
+ Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga zamijeniti?
Možete ga vratiti u roku od 14 dana od primitka proizvoda (pogledajte odgovor na pitanje iznad ovog). Kada proizvod zaprimimo i utvrdimo da je s njim sve u redu, vršimo povrat sredstava iz web shop administracije (novac se NE vraća u maloprodajnoj jedinici!). Zamjene uz nadoplatu nisu moguće. Molimo vas da nam što prije pošaljete email
+ Primili smo oštećeni proizvod ili je na njemu nastala šteta bez naše intervencije, želimo ga reklamirati.
Ukoliko ste dostavnom službom primili oštećen proizvod, javite nam se, a mi ćemo organizirati povrat i zamjenu, ili povrat novaca u slučaju nemogućnosti zamjene. Obavezno navedite broj narudžbe ili računa te nam pošaljite jasnu fotografiju oštećenja.
Ukoliko pak se proizvod oštetio nakon nekog vremena, ili ste na njemu uočili nedostatak, potrebno je ispuniti Obrazac za reklamacije, i zajedno s kopijom računa te zapakiranim proizvodom osobno ga donijeti u neku od naših maloprodajnih jedinica ili pak ga poslati na našu adresu: LONCI&POKLOPCI by Bajde (Z centar Špansko), Ljubljanska avenija 2b, 10000 Zagreb, POVRAT WEB SHOP. Nakon što pregledamo proizvod i utvrdimo oštećenje ili nedostatak, dogovaramo želite li novi ispravan proizvod, sličan zamjenski proizvod ili povrat novaca. Ukoliko proizvod kupljen putem web trgovine želite reklamirati u nekoj od maloprodajnih jedinica, dužni ste nas prije toga obavijestiti pomoću gornjeg obrasca ili emaila. Ukoliko nam ne najavite reklamaciju proizvoda u maloprodajnu jedinicu, istu će vam u maloprodajnoj jedinici odbiti.
Ukoliko pak se proizvod oštetio nakon nekog vremena, ili ste na njemu uočili nedostatak, potrebno je ispuniti Obrazac za reklamacije, i zajedno s kopijom računa te zapakiranim proizvodom osobno ga donijeti u neku od naših maloprodajnih jedinica ili pak ga poslati na našu adresu: LONCI&POKLOPCI by Bajde (Z centar Špansko), Ljubljanska avenija 2b, 10000 Zagreb, POVRAT WEB SHOP. Nakon što pregledamo proizvod i utvrdimo oštećenje ili nedostatak, dogovaramo želite li novi ispravan proizvod, sličan zamjenski proizvod ili povrat novaca. Ukoliko proizvod kupljen putem web trgovine želite reklamirati u nekoj od maloprodajnih jedinica, dužni ste nas prije toga obavijestiti pomoću gornjeg obrasca ili emaila. Ukoliko nam ne najavite reklamaciju proizvoda u maloprodajnu jedinicu, istu će vam u maloprodajnoj jedinici odbiti.
+ Poslali smo narudžbu ali bismo željeli promijeniti proizvod u narudžbi.
Molimo vas da nam što prije pošaljete email.
+ Poslali smo narudžbu ali bismo željeli dodati ili izbaciti pojedini proizvod iz narudžbe.
Molimo vas da nam što prije pošaljete email.
+ Poslali smo narudžbu i dobili smo potvrdu o narudžbi. U međuvremenu smo se predomislili i željeli bismo poništiti (stornirati) narudžbu.
Ukoliko još uvijek niste dobili email ili SMS od dostavne službe da je vaša narudžba u prikupu, molimo vas da nam što prije pošaljete email. Ukoliko ste već primili poruku da je vaša narudžba u prikupu i krenula je prema vama, te ukoliko ste još sigurni da želite poništiti narudžbu, prilikom predaje paketa od strane dostavne službe imate pravo odbiti preuzimanje paketa. Ukoliko ste narudžbu uplatili karticom ili internet bankarstvom molimo vas da nas o tome obavijestite na email kako bismo vam izvršili povrat novaca.
+ Naručili smo proizvode, ali nam je stigao samo dio proizvoda.
Vrlo često kupcima koji naruče više artikala šaljemo dva, ili više paketa. Moguće je i da ako ste naručili samo dva artikla, dobijete dva paketa. To ovisi od raspoloživosti proizvoda na skladištu. Proizvod se često šalje i iz maloprodajnih jedinica i iz skladišta. Najčešće drugi paket stiže dan poslije, pa se potrebno samo strpiti. Na vašu email adresu dostavna služba šalje izvještaj o isporuci, pa pogledajte i svoj poštanski sandučić. Ukoliko vam ipak proizvod ne stigne u očekivano vrijeme, molimo javite nam se putem gornjeg obrasca ili nas nazovite.
+ Registrirani sam kupac, ali mi web trgovina ne obračunava popust.
Od siječnja 2023. godine više ne postoji članski popust već smo svim našim kupcima pripremili niz drugih pogodnosti. Informacije o pogodnostima pratite na linku Popusti.
+ Upisani promo kod ne obračunava popust.
Promo kod ne obračunava popust na već snižene artikle kao ni na one u outlet zoni (s okruglim logom LONCI&POKLOPCI by Bajde na proizvodu). Alternativno, možda ste upisali pogrešan promo kod ili ga niste potvrdili na znak plus.
+ Plaćam putem debitne/kreditne kartice ali nije mi ponuđena opcija plaćanja na rate.
Kada vas web trgovina prebaci na obrazac za online plaćanje, potrebno je ispuniti podatke o kupcu ali i upisati broj kartice. Nakon što upišete broj kartice, sustav će vam automatski ponuditi broj rata, ukoliko to vaša kartica podržava.
+ Plaćam putem debitne/kreditne kartice ali postoji problem s autentikacijom.
Komercijalne banke vrlo često mijenjaju način autentikacije od strane korisnika. Vrlo vjerojatno trebate nadograditi svoju bankovnu aplikaciju na mobilnom uređaju kako biste dobili nove funkcionalnosti i kako biste mogli potvrditi plaćanje. Za detaljnije upute pogledajte ovdje.
+ Naručili smo proizvode ali nismo dobili nikakvu potvrdu o narudžbi.
Mogući razlog je da ste upisali pogrešnu email adresu pa zato niste ni dobili povratni email o narudžbi. Alternativno, ako imate @gmail adresu, provjerite u spam mapi.
+ Napravili smo narudžbu i platili debitnom/kreditnom karticom, ali nismo sigurni je li narudžba prošla, a i povratno nismo dobili potvrdu narudžbe.
Prije svega, vjerojatno vam nije prošlo plaćanje karticom. Razloga može biti više. Uglavnom, ponovite narudžbu. Trebali biste dobiti informaciju da je plaćanje uspješno provedeno a potom i email s potvrdom narudžbe. Drugi mogući razlog je da ste naručivali u trenutku preopterećenja bankovnog servera te je narudžba odbijena. I u tom slučaju ponovite narudžbu.
+ Odabrali smo virmansko plaćanje no nismo primili proizvod/e.
Kako bismo ubrzali proces isporuke kupcima koji su odabrali virmansko plaćanje (najčešće plaćanje je internet bankarstvom), molimo vas svakako nam na povratni email potvrde o narudžbi pošaljite kopiju uplate ili potvrdu o uplati. Ukoliko niste primili proizvod/e, svakako nam pošaljite email.
+ Potreban mi je specifičan savjet o kupnji proizvoda. Kome se obratiti?
Naše prodajno osoblje na raspolaganju vam je unutar radnog vremena maloprodajnih jedinica te ih slobodno kontaktirajte.
+ Imate li poklon bonove i gdje se mogu kupiti?
Da, imamo mogućnost kupnje poklon bonova koji se mogu kupiti u svakoj maloprodajnoj jedinici. Poklon bonovi se ne mogu kupiti u web trgovini. Lokacije maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Dobili smo poklon bon iz vaše maloprodajne jedinice. Mogu li ga iskoristiti u web trgovini?
Za sada ne. Poklon bon se može iskoristiti samo u maloprodajnoj jedinici. Lokacije maloprodajnih jedinica pogledajte ovdje.
+ Ne mogu pronaći upute za korištenje.
Najčešće tražene upute se nalaze ovdje. Ukoliko uputa koje su vam potrebne nema ovdje, javite nam se pomoću gornjeg obrasca. Navedite koje upute su vam potrebne.
![]() |
|
Ulica Andrije Hebranga 32 Castellum centar 10000 Zagreb OIB: 20429317317 IBAN: HR0923900011101153700 |
|
www.lonciipoklopci.hr www.lonciinpoklopci.si www.kraljrostilja.hr |