Podrška i informacije 01 / 46 53 377
  1. Početna
  2. Kontakt

Kontakt

Kontakt obrazac

Ime i prezime :
Email *:
Vaše pitanje *:
Upišite znakove *:


Molimo da prije slanja upita pogledate najčešća pitanja i odgovore:

 

+ VAŽNO! Kome i kako se obratiti u vezi bilo kakvog upita?
Sve upite vezane za web trgovinu postavite pomoću gornjeg obrasca. Molimo vas da prije toga pogledate ovaj popis pitanja i odgovora, možda smo već unaprijed odgovorili na vaše pitanje. Sve upite vezane za fizičke trgovine postavite direktno njima. Lokacije i kontakte fizičkih trgovina pogledajte ovdje.
+ Kupili smo proizvod i sada nam je potrebna pomoć ili želimo reklamirati proizvod. Kome se trebamo obratiti?
Ukoliko ste proizvod kupili u web trgovini, obratite nam se pomoću gornjeg obrasca. Ukoliko ste proizvod kupili u fizičkoj trgovini molimo javite se direktno njima. Lokacije i kontakte fizičkih trgovina pogledajte ovdje.
+ Imate li fizičke trgovine i gdje se nalaze?
Imamo trgovine u Zagrebu, Splitu, RIjeci, Puli, Zadru i Ljubljani. Lokacije trgovina pogledajte ovdje.
+ Želimo provjeriti dostupnost proizvoda u pojedinoj trgovini.
U web trgovini su dostupni svi artikli, odnosno oni koji imaju zelenu oznaku "Dostupno". Ukoliko želite provjeriti dostupnost određeneog artikla u fizičkoj trgovini, molimo javite se direktno u željenu trgovinu telefonom ili emailom. Lokacije i kontakte trgovina pogledajte ovdje.
+ Mogu li se proizvodi naručeni u web trgovini podići u fizičkoj trgovini?
U pravilu ne. Sve proizvode naručene putem web trgovine šaljemo isključivo dostavnim službama. Ukoliko želite podići proizvod u trgovini, jednostavno otiđite do trgovine i obavite kupnju. Ukoliko želite, proizvod prije toga možete i rezervirati. Lokacije trgovina pogledajte ovdje.
+ Koliko iznosi dostava?
Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 399,00 kn za dostave na području Republike Hrvatske. Za vrijednosti manje od 399,00 kn trošak dostave iznosi 30 kn. Detaljnije informacije o dostavi i rokovima isporuke pronađite ovdje.
+ Koliki je očekivani rok isporuke?
Ukoliko se artikl nalazi na skladištu trgovca u Hrvatskoj, dostavlja se kupcu unutar 2-3 radna dana. Artikli dostupni na skladištu označeni su zelenom bojom "Dostupno". Ukoliko se artikl nalazi na lageru dobavljača dostavlja se kupcu unutar 10-20 radnih dana, no to može potrajati i dulje. Otoci podliježu posebnom režimu prijevoza, te su mogući i duži rokovi dostave.
+ Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga vratiti?
Možete, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Potrebno je ispuniti Obrazac o jednostranom raskidu Ugovora/narudžbe, i zajedno s kopijom računa i neoštećenim te originalno zapakiranim proizvodom o svom trošku poslati ga na našu adresu (PRO-TRADE d.o.o., Hebrangova 32, 10000 Zagreb - povrat) ili ga osobno donijeti u neku od naših fizičkih trgovina. Nakon što pregledamo proizvod vraćamo vam novac (na vaš bankovni račun).
+ Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga zamijeniti?
Možete, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email
+ Primili smo oštećeni proizvod ili je na njemu nastala šteta bez naše intervencije, želimo ga reklamirati.
Ukoliko ste dostavnom službom primili oštećen proizvod, javite nam se, a mi ćemo organizirati povrat i zamjenu, ili povrat novaca u slučaju nemogućnosti zamjene. Obavezno navedite broj narudžbe ili računa te nam pošaljite jasnu fotografiju oštećenja.

Ukoliko pak se proizvod oštetio nakon nekog vremena, ili ste na njemu uočili nedostatak, potrebno je ispuniti Obrazac za reklamacije, i zajedno s kopijom računa te zapakiranim proizvodom o svom trošku poslati ga na našu adresu (PRO-TRADE d.o.o., Hebrangova 32, 10000 Zagreb - povrat) ili ga osobno donijeti u neku od naših fizičkih trgovina. Nakon što pregledamo proizvod i utvrdimo oštećenje ili nedostatak, dogovaramo želite li novi ispravan proizvod, sličan zamjenski proizvod ili povrat novaca.
+ Poslali smo narudžbu ali bismo željeli promijeniti proizvod u narudžbi.
Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email.
+ Poslali smo narudžbu ali bismo željeli dodati ili izbaciti pojedini proizvod iz narudžbe.
Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email.
+ Poslali smo narudžbu i dobili smo potvrdu o narudžbi. U međuvremenu smo se predomislili i željeli bismo poništiti (stornirati) narudžbu.
Ukoliko još uvijek niste dobili email ili SMS od dostavne službe da je vaša narudžba u prikupu, molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email. Ukoliko ste već primili poruku da je vaša narudžba u prikupu i krenula je prema vama, te ukoliko ste još sigurni da želite poništiti narudžbu, prilikom predaje paketa od strane dostavne službe imate pravo odbiti preuzimanje paketa. Ukoliko ste narudžbu uplatili karticom ili internet bankarstvom molimo vas da nas o tome obavijestite na email kako bismo vam izvršili povrat novaca.
+ Naručili smo proizvode, ali nam je stigao samo dio proizvoda.
Vrlo često kupcima koji naruče više artikala šaljemo dva, ili više paketa. Moguće je i da ako ste naručili samo dva artikla, dobijete dva paketa. To ovisi od raspoložive robe na skladištu. Roba se često šalje i iz trgovina i iz skladišta. Najčešće drugi paket stiže dan poslije, pa se potrebno samo strpiti. Na vašu email adresu dostavna služba šalje izvještaj o isporuci, pa pogledajte i svoj poštanski sandučić. Ukoliko vam ipak roba ne stigne u očekivano vrijeme, molimo javite nam se putem gornjeg obrasca ili nas nazovite.
+ Registrirani sam kupac, ali mi web trgovina ne obračunava popust.
Prije svega, potrebno je biti prijavljen na web trgovinu. Web košarica će samostalno zaračunati popust. Važno je znati da se popust ne obračunava na već snižene artikle kao ni na one u outlet zoni (s okruglim logom Lonci&poklopci na proizvodu).
+ Upisani promo kod ne obračunava popust.
Promo kod ne obračunava popust na već snižene artikle kao ni na one u outlet zoni (s okruglim logom Lonci&poklopci na proizvodu). Alternativno, možda ste upisali pogrešan promo kod ili ga niste potvrdili na znak plus.
+ Plaćam putem debitne/kreditne kartice ali nije mi ponuđena opcija plaćanja na rate.
Kada vas web trgovina prebaci na obrazac za online plaćanje, potrebno je ispuniti podatke o kupcu ali i upisati broj kartice. Nakon što upišete broj kartice, sustav će vam automatski ponuditi broj rata, ukoliko to vaša kartica podržava.
+ Plaćam putem debitne/kreditne kartice ali postoji problem s autentikacijom.
Komercijalne banke vrlo često mijenjaju način autentikacije od strane korisnika. Vrlo vjerojatno trebate nadograditi svoju bankovnu aplikaciju na mobilnom uređaju kako biste dobili nove funkcionalnosti i kako biste mogli potvrditi plaćanje. Za detaljnije upute pogledajte ovdje.
+ Naručili smo proizvode ali nismo dobili nikakvu potvrdu o narudžbi.
Mogući razlog je da ste upisali pogrešnu email adresu pa zato niste ni dobili povratni email o narudžbi. Alternativno, ako imate @gmail adresu, provjerite u spam mapi.
+ Napravili smo narudžbu i platili debitnom/kreditnom karticom, ali nismo sigurni je li narudžba prošla, a i povratno nismo dobili potvrdu narudžbe.
Prije svega, vjerojatno vam nije prošlo plaćanje karticom. Razloga može biti više. Uglavnom, ponovite narudžbu. Trebali biste dobiti informaciju da je plaćanje uspješno provedeno a potom i email s potvrdom narudžbe. Drugi mogući razlog je da ste naručivali u trenutku preopterećenja bankovnog servera te je narudžba odbijena. I u tom slučaju ponovite narudžbu. Treća je mogućnost da je kartica ili nevažeća ili na njoj nema dovoljno sredstava.
+ Odabrali smo virmansko plaćanje no nismo primili robu.
Kako bismo ubrzali proces isporuke kupcima koji su odabrali virmansko plaćanje (najčešće plaćanje je internet bankarstvom), molimo vas svakako nam na povratni email potvrde o narudžbi pošaljite kopiju uplate ili potvrdu o uplati. Ukoliko niste primili robu, svakako nas o tome izvjestite telefonski ili nam pošaljite email.
+ Potreban mi je specifičan savjet o kupnji proizvoda. Kome se obratiti?
Naše prodajno osoblje na raspolaganju vam je unutar radnog vremena trgovine te ih slobodno kontaktirajte.
+ Dobili smo poklon bon iz vaše trgovine. Mogu li ga iskoristiti u web trgovini?
Za sada ne. Poklon bon se može iskoristiti samo u fizičkoj trgovini. Lokacije trgovina pogledajte ovdje.
+ Ne mogu pronaći upute za korištenje.
Najčešće tražene upute se nalaze ovdje. Ukoliko uputa koje su vam potrebne nema ovdje, javite nam se pomoću gornjeg obrasca. Navedite koje upute su vam potrebne.
 

 

PRO-TRADE d.o.o.
Ulica Andrije Hebranga 32
Castellum centar
10000 Zagreb
OIB: 20429317317
IBAN: HR0923900011101153700
t: +385 1 48 49 155
f: +385 1 48 49 156
e: info@protrade.hr
www.lonciipoklopci.hr
www.lonciinpoklopci.si
www.kraljrostilja.hr
www.skolske-torbe.hr
www.hama.hr

 

Silvio Bajde, direktor
t: +385 1 48 49 100   
e: bajde@protrade.hr
Robert Banić, voditelj uvoza i izvoza
t: +385 1 48 35 055
m: +385 99 20 02 453
e: banic@protrade.hr
Željko Sučec, voditelj ključnih kupaca
t: +385 1 48 35 056
m: +385 98 98 43 755
e: zeljko@protrade.hr
Radmila Marić, regionalni voditelj maloprodaje
t: +385 1 48 49 157
m: +385 99 49 01 498
e: maric@protrade.hr
Branimir Salarić, asistent maloprodaje i uvoza
t: +385 1 46 53 374
m: +385 99 23 35 167
e: salaric@protrade.hr
Ivan Šaronja, administrator veleprodaje
t: +385 1 48 49 102
m: +385 98 98 43 756
e: saronja@protrade.hr
Marketing i PR
​m: +385 95 768 41 84
e: prmarketing@protrade.hr
Katica Škiljić, voditelj računovodstva
t: +385 1 46 53 370
m: +385 95 76 84 185  
e: financije@protrade.hr

Tatjana Hodžajev, voditelj HoReCa programa
t: +385 1 46 53 373
m: +385 98 984 3759
e: horeca@protrade.hr 
w: http://horeca.protrade.hr/
Igor Lesar, voditelj internet trgovine
e: lesar@protrade.hr
Domagoj Kuzmanić, administrator internet trgovine
t: +385 1 46 53 377
e: podrska@protrade.hr

Radno vrijeme administracije internet trgovine
PON-PET: od 8,30 do 16,30 sati
Ivan Pintarić, asistent internet trgovine
t: +385 1 46 53 375
e: pintaric@protrade.hr

Radno vrijeme administracije internet trgovine
PON-PET: od 8,30 do 16,30 sati
Maloprodajne trgovine
Zagreb, Split, Rijeka, Zadar, Pula, Ljubljana
kontakti trgovina